П`ятниця, 06.27.2025, 3:31 AM
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт вчителів іноземних мов міста Канева

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 5
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Літні мовні табори

Звіт про роботу пришкільного мовного табору з денним перебуванням «Travellers- Мандрівники»

2017 року у Канівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №3 працював пришкільний мовний табір. Через невимушену обстановку, комфортні умови для відпочинку в таборі створювалося іншомовне середовище. Навчання іноземній мові поєднувалося з кращими виховними методиками, процес пізнання – з відпочинком. В 20 учнів, що відпочивали у пришкільному таборі, розвивалися мовленнєві компетентності. Виховна робота у пришкільному оздоровчому таборі базувалася на розвитку дитячої ініціативи, самодіяльності, колективної творчої справи й полягала у проведенні кожного дня змістовної, цікавої, активної справи. Звичайно, що реалізація завдань змісту роботи залежала від педагогічного колективу, його виховного потенціалу та майстерності. На чолі загону у пришкільному оздоровчому таборі стояв педагог-вихователь, який забезпечував виконання дітьми розпорядку дня, організовував їх побут і спільно з вожатими готував та проводив оздоровчі та виховні заходи згідно з режимом дня та планом виховної роботи табору.

У кожному загоні за власним бажанням та з великим задоволенням працювали вожаті — школярі старших класів, яких уже кілька років люб’язно запрошує табір для проходження літньої практики. Це дозволяє реалізувати всі заплановані виховні заходи. Вожаті-старшокласники вносять свіже дихання у щоденний виховний процес. Робота літнього мовного табору була спланована за тематичними днями, а саме: «День знайомства. Свято талантів», «День прав дитини», «Спорт», «Подорож країнами Європи», «У світі музики», «Виїзд на природу», «Великобританія», «Фінальний концерт». Завдяки чому вдалося створити відповідне мовне середовище та умови для заохочення учнів до вивчення англійської мови. Табір було розташовано у кабінеті ІКТ, який оснащено  комп’ютером з мережею Інтернет та мультимедійним проектором. Учні мали змогу брати участь в ігрових програмах – вікторинах, мовознавчих калейдоскопах, конкурсах міні-проектів. Із великим задоволенням учні взяли участь у створенні журналу «екологічні проблеми в Україні. Вихованці пришкільного табору визначили проблеми довкілля та зазначили шляхи їх подолання. Насамперед всім сподобалось малювати на асфальті і написали слово "мир"потім співали пісню "may there always be mummy."
Кожного дня проводились спортивні розминки, ігри, індивідуальні та командні змагання, вивчили привітання, провели багато інших цікавих хвилин спілкування іноземною мовою. У роботі використано різні інтерактивні методики, відео- та аудіо-матеріали, елементи арт-терапії (малювання, колажі з використанням природних матеріалів, конкурси, вікторини, призи та сюрпризи).
Висновок: літній мовний табір дав можливість дітям вивчати англійську мову у цікавій формі, весело провести час разом із друзями, розвинути свої таланти, отримати пізнавальну інформацію, навчитися новому.

Презентація: "Мовний загін"

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Червень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Copyright MyCorp © 2025
uCoz